19 Eylül 2009 Cumartesi

Bayram telaşı

Ben  çocukluğumdan beri bayramları çok severim ve her bayram gelişinde içimi bir heyecan kaplar.yeni giysiler,ayakkabılar,tokalar...
sağolsun annem ve babam bunlardan hiçbir zaman bizi mahrum bırakmadılar.ama şimdilerde aynı heyecanı kızım için yaşıyorum.Bugün onun için sabahın onunda alışverişe çıktım.Giderken sipariş vermeyi ihmal etmedi:)
askımı atkımı diyor bir türlü anlayamadığım birşey ısmarladı.Geri geldiğimdede sordu aldınmı diye.Anlamadımki ne olduğunu minik kafasından ne geçtiğini.
aldıklarımı hevesle açtı işte artık benim bayramım bu onun mutluluğu....
bu sezon zarada pek birşey beğenemedim sırf almak için bir kot elbise almıştım bugünde içine birşeyler bakayım dedim mothercare de gittim ve tabii pişmanlık keşke ilk önce oraya gitseydim diye ahlanıp vahlanmalar...klasik ben durumu
çok cici şeyler varmış üzüldüm biraz ama aldım yinede içimi rahatlatacak birşeyle...

dışarıda yağmur  başladı,parka götürecektim kızımı...
neyse evde oyalanırız artık...

1 yorum:

Yorumu SeviYORUM