1 Kasım 2009 Pazar

Panorama 1453 - Miniatürk

Ayşe'nin hastalığı arasında panorama ve Miniatürk gezisi yaptığımı  söylemiştim.Panorama müzesine 2. gidişim ama Miniatürke ilk kez gittim.Hava rüzgarlı olduğundan foto çekmeye üşendim açıkcası.Öok fazla çekmedim.Panorama müzesinde yukarda gökyüzünde bulunan bulutlardan oluşan gizli ! Fatih Sultan siluluetini gördüm nihayet.Havalar ısındığında gidilecek yerlerin başında Miniatürk de var artık...

Miniatürkde yapılarda ki her ayrıntının düşünülmüş olması çok hoşuma gitti.
Bulutun  oluşturduğu Fatih Sultan Mehmet silulietini bulmam zor oldu ama sonunda gördüm bakalım siz de görebilecekmisiniz
Kolay Gelsin....

6 yorum:

  1. çok hoş görüntüler.inşallah bana da gezmek nasip olur.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,Oralardan uzak olunca koca bi Aaaaaaah cekiorum sadece.Blogunuzu izliycem.Aeolun...Muhabbetle...

    YanıtlaSil
  3. ezgili tarifler sanırım Bursada yaşıyorsun.Bursada çok güzel bir şehir.İstnabul'a da bekleriz...

    YanıtlaSil
  4. miniğimle mutfakta teşekkür ederim.inşallah özleminiz uzun sürmez.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ben panaromaya gitmiştim Fatih in yüzünü aradım taradım bir türlü bulutta göremedinm
    2-3 kişi ordki bulut dediler ama yok gözükmüo.En sonunda int siterlerinden gördüm.Tüylerim ürperdi

    YanıtlaSil
  6. bu resımde farkedebıldınızmı pekı...

    YanıtlaSil

Yorumu SeviYORUM