3 Aralık 2009 Perşembe

ko-ko-lo-jii



Blogda bulunan ne okuyorum kısmını görünce çok sevinmiştim.Kitap okumamı teşvik eder diye düşündüm. uzun süre kalırsa bir kitap utanır hemen bitirir yenisine geçerim..İyi gidiyor şimdilik bakalım.
Başucumda duran Kokoloji yatmadan önce 1-2 test iyi gidiyor:)) kendimizi tanıyıp uykuya rüyaya dalıyoruz hem rüyalarada malzeme lazım değil mi yaa:))
Şimdi siz de benimle bil bakalım sen kimsin oynamak istermisiniz?
ilk testimizle başlıyalım o zaman ;





Mavi Kuş Testi

BİR gün bir mavi kuş aniden camınızdan içeriye giriyor ve dışarıya çıkamıyor. Bu yolunu şaşırmış kuşta sizi çeken bir şey var. Onu beslemeye karar veriyorsunuz. Ama ertesi gün kuşun rengi sizi şaşkınlığa düşürerek maviden sarıya dönüşüyor! Bu özel kuş, ertesi gün gene renk değiştiriyor. Üçüncü günün sabahında parlak bir kırmızı ve dördüncü gün tamamen siyah oluyor. Beşinci gün uyandığınızda kuşun rengi nedir?

1. Renk değiştirmiyor, siyah kalıyor.

2. İlk rengi olan maviye dönüyor.

3. Beyaz oluyor.

4. Altın rengi oluyor.

Cevapları bekliyorum anahtar sonra.Kolay gelsinnn...

5 yorum:

  1. ben de altın rengi desem ;)

    YanıtlaSil
  2. Ben birsey demiyorum cünkü bendede mevcut, daha bir iki hafta olmadi bu kuslusunu bir arkadasa yapmistim :)Eglenceli kitap, ikiside cikmisti onuda merak ediyorum bende.

    YanıtlaSil
  3. selam,diğerlerini merak ettim:))bende altın rengi geçirdim içimden ama mavide diyebilirim aklım onda da geçti,işte böyle kararsızım ben:))

    YanıtlaSil

Yorumu SeviYORUM