15 Şubat 2010 Pazartesi

ammaan yanlış anlaşılmasın:))

Bu kahvaltı sevgililer günü için hazırlanmadı...gerçekteen:) Sevgililer günü için buraya bir bakın...
Sonrada bizim hikayemizi dinleyin...

Ayşe sabahın köründe ağladığı için ve yine bir pazar günü daha annesi uyuyamadığı için saat 8.30 kalktığı için ve kızın susması için birdenbire akla geldi süpriz kahvaltı fikri geldiği için hazırlandı,şimdi nesi süpriz olur ki diye düşünürken Tchibo dan alınan ama daha kutusundan bile çıkmayı başaramayan bu kalıpları kullanmak için bu kahvaltı hazırlandı...



ama nasıl işe yaradı birdenbire yerde tepinen salya sümük ağlayan kızın sanki fişi çekildi  - hadiiii diye sevinçle kalktı süründüğü yerden anne şaşırdımı Hayııır, zaten biliyordum numara çevirdiğini sırf istediğini yaptırmak adına..o konuya da geleceğim yakında..

mutfağın kapısı kitlendi çıkırttt...
Ayşeye muziplik olsun:))


yumurtalar kırıldı,çırpıldı kalıbın içine döküldü omletimiz hazır bumudur süprizimiz budur efendim...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
AVATARA GİTTİM HAVAMI ATAYIM...


az kalsın kaçıracaktım,son anda yakaladım Avatarı da,bir baktık ki kalmamış anadolu yakasında..
son demlerınde CKM de buluştuk...
Veeee güzeldi,beğendim biliyorum gitmeyen kalmamıştır ama ben yine de tavsiye edeyim..
hiç sevmem aslında böyle yaratıklı filmleri ama güzel olmuş buu yoksa yine sevmem:))

3D de izlemek de ayrı zevkliydi ayrıca...Görsel olarak çok hoş bir film tabiiki..
Ama şu yorumada katılmadan edemiyoruz..

17 yorum:

  1. Bende gidenlerdenim... bende begenenlerdenım :)

    YanıtlaSil
  2. Bende mınık melegın gıbı tepınmek ve sonunda bu omletlerden ıstıyorum :)) çok guzel gorunuyorlar bunlar.. cokk ..ellerıne saglık canım..

    YanıtlaSil
  3. filme bende gittim tabiki ve çokk beğenmiştim :)

    kahvaltılıklar da mis miss :)

    ellerine sağlık şeker :)

    YanıtlaSil
  4. Sunum super, hem goze hem mideye hitap ediyor :)
    Avatari bende izledim begendim :)

    YanıtlaSil
  5. omletlere bayıldım:)avatar maalesef yalan oldu benim için ..3d yok bizim burda

    YanıtlaSil
  6. omletler sanae bne de gecen gün markette grünce alsammi diye ic gecirmistim. benim cüce tepindi hiii cok güzel böyle pisirirsen yerim diye ki kendisi hic yemek yemeden yasayabilenbir canli türü cücegiller familyasindan:))
    avatara gitmedim daa sezona girmeden merak etmistim. ama maalesef ben cok popülerlesmis seylere bakamiyor. icimden gelmiyor. ki zamaninda titanic e de aynisini yapmisligim var.3-4 yil önce izledim titanic ki düsün cinsligimi.:)))evde 3d film epeydir bakiyoruz aslinda benim kafam dönüyor o gözlüklerle... al sana bir cinslik daha....sevgiler cok öptüm

    YanıtlaSil
  7. Eline sağlık,görsellik cimcimeleri etkiliyor gerçekten..Avatara ben hala gidemedim :((

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık, anneler için böyle görseller önemli,tabi çocukları için de, hafızamın bi köşesine kaydettim, oğlum büyüsün de ben de ona yapayım inş. :)

    YanıtlaSil
  9. kalıplar süper,tarif harika ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  10. Kahvaltı süper, Ayşe çok şanslı, kalıplara da bayıldım. Hemen tchibo ya uğramalıyım..

    Avatara gidip beğenenlerdenim bende .)

    YanıtlaSil
  11. Bu hafta sonu gidiyorum Avatara : ) Bu ara kaliplara bayildim cok tatlilar, omletlede cok guzel olmus

    YanıtlaSil
  12. kalıplarına bayıldım. En kısa sürede edinmek lazım...

    YanıtlaSil
  13. yarın sabah kahvaltısına sana gelsem banada yap
    ayşe sen ben kikirdeşerek yiyelim :)

    YanıtlaSil
  14. AYYY KALIBLAR NE GÜZELMİŞ...BENDE HEP BAKRIM AMA GÖRMEDİM TCHİBODA..CNM HEDİYEÇEKİLİŞİ DÜZENLEDİM KATIILMAK İSTEMEZMSİNN...

    YanıtlaSil
  15. şenay memnuniyetle yaparım ama cici olursan:)

    tuba teşekkür...

    Ghanıma: sen nerdesın merak ettim..

    betül: gözlükler konusunda haklısın bıra rahatsız verdır benımde ole cınslıklerım:) kalıpları tavsıye ederım..ama ben bunları alalı cookk oldu renklılerı gelmıstı gecenlerde..bır bak ıstersen.

    nehir: bitmek üzere niyetin varsa yakala:)

    ümmühan inş cabucak büyüyüveriyorlar zaten..

    YanıtlaSil
  16. Cahide bir tarif yokkı ortada ben nerde senın gibi tarıf yapacağım:)sen neler cıkarırsın bu kalıplardan kımbılır..

    Ayşe: tchibodan ben bunları ne zaman aldıgımı bıle hatırlamıyorum ama yenı mutfak urunlerınde daha cicilerinide gördüm renkliydi hemde..

    Hülya yorumlarını beklerız senınde artık..

    Annelili: al mutlaka hıc kullanmazsak hamur kalıbı bile olur :)

    CEyda : olur ama hafasonu olsun:)
    başım belada bu hafta...

    YanıtlaSil
  17. Sen yap en en en cici olurum ben :)

    YanıtlaSil

Yorumu SeviYORUM