17 Mart 2010 Çarşamba

Benim ÖDÜLÜM..Benim Mimim...Aslında hepimizin..

Beni  bu ödülde de unutmadığınız için çok teşekkür ederim.
Aslında blogda olan herkes bu ödülü hakediyor bence..
şimdi her ne kadar OİP dalga geçsede bu ödülün gereklerini yapacağım:))

1- Beni ödüllendiren 

Kırlangıç Hikayesi (burda biraz torpil var)

ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM...

2- Bende bu ödülü umarım henüz almamış olan 


7 takip severek takip ettğim bloğa yolluyorum alkışlarınızla:))

hakkımda 7 ilginç şey yazıcakmışım...

Hiç bilemiyorum eşime de sordum 7 sana  az gelir dedi  ama biz ona bakmayalım :))))
bende sıradan bir bireyim işte..bunu geçelim..

 ---------------------------------------------------------------------------

birde bir mim vardı Sirar mimlemişti beni  şu meşhur çantanın içi mimi ile....



 bunlar çantanın gediklileri..
bir de her gün gelip yük olup sonra gidenler oluyor ...
ama bunlar hep burada..


ajandam sevgili elifin hediyesi ( görümcem olur kendisi sevmiyorum böyle demeyi ama)


asırı makyaj yapan biri değilim allık ruj maskara bana yeter.ama yanımda taşıdığım tek şeyde ruj olur genelde...ve kokum ben ve eşim parfüm kullanmayı sevmiyoruz.
bu gördüğünüz minik hacı kokusu görünümündeki şişede escada magnetizma var..
mısır çarşısında kokularımız bittikçe soluğu alıyoruz..İçine su yerine aromatk yağlar katılıyor (no alcol) Ve emin olun ciddi paralar verilen o parfümlerden çok daha kalıcı...Ayşe Sina için de güvenle kullanabiliyorum.
Mısır çarşısında eminönü girişinden girdiğinizde çıkış kapısına varmadan sağdaki kapı hani kahveci var miss gibi kokular saçan işte o kapının yanında küçücük bir dükkan..Önünde de cici sabunlar satar..Kesinlikle tavsiye ediyorum ve  ünlü müşterileri bile var..
Amma reklamını yaptım:)) tanımam sahibin felan heee:)))



Kızımın bana 2. anneler günü hediyesinin hediyesi bu anahtarlık da nohut odanın olur...
kendisi esas hediyeyi bile geçmiştir ...



benden bu kadar durun şimdi bende bu mimi veriyim kime versem hımmm buldummmm...

kırlangıç hikayesi
mutlu çocuklar
hayatımdaki D'ler
şeker kokulu doğa

hadi bakalım sıra sizde...

SEVGİLER HEPİNİZE...

7 yorum:

  1. ödülün için tebrikler, ajanda ve anahtarlık çok şıkmış güle güle kullannın, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ben çantamı dökmüştüm ama senin için bir daha dökerim ne olacak :)))

    Ve mısır çarsısına gıdınce mutlaka o parfum satan dukkana gırmelıyım :)

    YanıtlaSil
  3. Ödül için tebrik ederim.Anahtarlığa bayıldım, acaba benim küçük adamımda büyüyüp annesine böyle hediyelere verecek mi?

    YanıtlaSil
  4. anahtarlık gerçekten de çok güzelmiş.. ödülün için de tebrikler..

    YanıtlaSil
  5. alkolsüz parfüm/koku arıyordum ben de isabet oldu.. Ah bir de ankara da bulabilsem.. hacı yağı gibi olanlara rastlıyorum hep, satndart kokular.. soft kokulara hiç rastlamamıştım şimdiye kadar.. İstanbula gtmek istiyorum..:)

    peki fiyatını sorsam?? :)

    YanıtlaSil
  6. şişenin boyutuna göre değişiyor..ama en küçük boyu 13 tl..
    gelırsenız mutlaka ugrarsınız zaten mısır carsına:)
    yakın ankara surası atlayın gelın bır haftasonu..

    YanıtlaSil

Yorumu SeviYORUM