8 Nisan 2010 Perşembe

özledim seni...


ta ta taaa taaammm....
fotoğraflarımıza kavuştum..Tarihte bugünlerde geri kaldık..
şöyle şubat aylarına topluca bir bakış attım...




Annesinin kuzusu, saçsız prensesi..
Olmayan saçlarına bile bir sürü toka-tac alırdım.
o da farkındaydı teyzelerının saclarını kıskanırdı:))
yeni yeni konusmaya basladıgın , taklitler dönemindi..
ama herşeyi cok güzel anlıyor ve anlatmaya calısıyordun..
Annenle birlikte her sabah okul yolundaydın..
küçücük boyunla merdıvenlerı kendın inip çıkıyordun..
yemeğini yemeğe calışıyordun...
Karakterin bellidi hiç değişmedin..
doğdugun günden beri...



Bir yıl içinde bu kadar mı büyülür?
kelebeğim benimmm..
Şarkılar öğreniyordun ..hepsini de sölüyordun kendi başına..
Bilenler anlıyor bilmeyenlerde yinede dinliyordu seni..
Öğreniyor olman verdiğim herşeyi alman cok hoşuma gidiyordu..
yarım yarım konusmaların ne kadar da sevımlıymıs..
az mı sevdım senı o zamanlar..
şimdi izledıgınde nasıl da özlüyorum ..
daha 3 yaşındasın ama ben şimdeden gecen 2 yılı özlüyorum..
poz ver dediğimde başşını yana eğerdin..
sahi neden unuttun poz vermeyi..

size birde bu günden şarkı hediye edecektik ama yüklemiyor..
başka sefere artık..
ben gider platese..
plates deyince aklıma da hep bu geliyor :))

sevgiler..

15 yorum:

  1. yavrum maşllah çok güzel,,,,,ya ben küstüm ama ,h,ç benim bloguma gelmiyosunuz artık....ayşenin gözleri annesi gibi mavi olsaydı....nasıl olurdu hayal bile edemiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. cok tatlı! ozlenmez mı ya... her gun ınsan bır gun onceyı ozluyor hele kı bu ınsanın kendı bebegı ıse hayal bıle edemıyorum..

    YanıtlaSil
  3. özlediyseniz kolayı var ;tekrar yaşamak.plates benim de ilgimi çekiyor.kızım gitti iki ay dik durmayı öğrenmişti,kambur durunca belli ağrıyodu,sırf bunun için bile gidilir.

    YanıtlaSil
  4. Maşallah ne şeker yav
    Allah bahtını güzel etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. gerçekten de çok çabuk büyüyorlar, maşallah prenses kıyafeti de pek yakışmış küçük hanıma :)

    YanıtlaSil
  6. ah canimya ne guzelde anlatmissin..Allah omur boyu mutluluklar versin sizlere!

    YanıtlaSil
  7. kocaman bir maşallah diyorum, ne kadar hızla geçiyor zaman yaa :)

    YanıtlaSil
  8. Gözün aydınnn...fotograflarına kavusmana sevındım arkadasım :)

    Kızımsa...
    Harıka.. her yasta farklı guzel fıstık..

    YanıtlaSil
  9. Cimcimeee çok tatlı maşallah..sevgiler iyi haftasonları :)

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten bu kadar büyüyorlar mı ya:) Farkettim ki ama Ayşe ne kadar büyürse büyümüş olsun hiç değişmemiş o ifade:)

    YanıtlaSil
  11. Maşallah,yüz ifadesi hiç değişmemiş ama...
    Çok tatlı ,çok...

    YanıtlaSil
  12. sevecen geldım buldum seni..sağolasın

    sümeyye az kaldı bu duyguyu tatmana ınş..

    neval evet bendede aynı sorun var aslında işe yarar ıns..

    ness inşallah amınn..

    acqua tesekkur ederiz

    hülyacığım amın cümlemize dıyelım..

    nilay evet yetişemiyoruz farkedemıyoruz bıle..

    şenay cok sağol..

    nehır tesekkur ederız sizede..

    sen gelınce değilmi hep aynı surat bır ilk dogdugunda farklıydı..

    pınar teşekkur ederım..

    YanıtlaSil
  13. ama yaa pembiş pempiş elbiseyle lokum değil de ne biri bana söylesin :))

    YanıtlaSil
  14. allahım o ne tatlılıktır.. o ne işveli ne cilveli duruştur öyle maşallah..

    YanıtlaSil

Yorumu SeviYORUM