2 Aralık 2010 Perşembe

hamarat hamişmiyim ne:))

O kadar dinlendiriyor ki insanı..
Kafanın içi bomboş oluyor..
Ya da bir konu üzerinde odaklanmak mı istiyorsun onada birebir..
Hele bittikten sonraki durum varya..
Pahabiçilmez..




Şu an ne kadar boşluktayım yine yapmak istiyorum ...
Bir sürü ipim de var..
Ve daha aklımda yapmak istediğim bir sürü proje..


Yapabilirmiyim dersiniz oğluş gelince..


Yetecek mi saatler..


süper anne olabilir miyim bende..


Olur olur inşallah kızdan bir öpücük oğluşdan biraz süt kokusu bomba gibi olurum bak o zaman:))


18 yorum:

  1. çok güzel olmuş elerine sağlık,ilk zamanlar biraz sıkıntılı geçsede sonra insan kendisine zaman ayırmayıda öğreniyor,dediğin gibi süt kokusu çok ta iyi geliyor insana :)

    YanıtlaSil
  2. Aynı şeyleri bende düşünmeye başlamıştım yeni anne olarak, pozitif etken oldun arkadaşım : ) ipleri kaptım geldim bende atkı başlıyorum : )
    Seninkiler çok güzel ama henüz benim için biraz zor zamanı gelince öğrencem kesin Sevgiler Hülya

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş... ilk 6 aydan sonra herşey yoluna girer...

    YanıtlaSil
  4. Gülcancım olursun mecbren::)Her tarafa anne enerjisi gerek.Annenin kendisinede gerek:)Bende olur muym acaba diye düşünüp duruyorum açıkcası:)Görcez inş bi doğsunlar hayırla.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuşlar gülcan. elerine sağlık. o bebekler anneleri bomba gibi yapıyomuş zaten :) darısı benim başıma hayırlısıyla.
    bu arada, o tablolar etamin dimi? set olarak mı aldın? yani modeli ve ipleriyle beraber set olarak satılanlardan mı? değilse de, modelleri nerden buldun?

    YanıtlaSil
  6. Amaaa bunlar harikaaa,çok da yakışmışlar duvara..İlk zamanlar zor olur heralde ama sen üstesinden gelirsin tecrübeli annesin artık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. çözmüşsün sen olayı :)
    bayıldım bayıldım.. evde boş boş oturmama da hayıflandım şimdi :(

    YanıtlaSil
  8. ELLERİNE SAĞLIK NASIL GÜZEL OLMUŞLAR,ANNELİK OKADAR KUTSAL BİR ŞEYKİ,EN LAYIĞIYLA YAPIYORSUN ZATEN ŞİMDİİKİNCİ BEBEK GÖR BAK NE KADAR RAHAT OLUCAK....

    YanıtlaSil
  9. Ah o süt kokusu. Şimdi uçup gitsem izmire 2 saat önce doğan yeğenimi koklasam koklasaaammm

    YanıtlaSil
  10. Ellerine saglik, buraya ilk geldigimden ben de yapmistim uc tane can SIkIntisindan :)

    Insallah cok uslu bir oglusun olur, istedigin her seyi yaparsin :)

    Ismi belli oldu mu kucuk beyin :)

    YanıtlaSil
  11. ayy oğlanlar çok tatlı oluyorlar ,annelere de ayrı düşkünler

    YanıtlaSil
  12. bence de olursun! sana güveniyorum:))

    YanıtlaSil
  13. ne guzel isler cikarmissin ortaya:) Masallah diyelim boyle maharetli bir anneye...

    YanıtlaSil
  14. olur mu olur :))
    o imza ne kdr harika yaa...

    YanıtlaSil
  15. Cok seker bu minyatur kukla :)

    YanıtlaSil
  16. sümeyye tesekkur ederım..

    hülya hadı kolay gelsın :)

    anne kalemınden bende oyle umuyorum..

    aygul ıns mevlam gorelım neyler:)

    sumeyye etamınler o hazır kitlerden değil bir tane dergim var ondan modelını ısledım ılgılenıyorsan dergının nosunu verebılırım..bu arada beklıyoruz sendende bır bebıs ıns tez zamanda:)

    nehırce tesekkur ederım..

    YanıtlaSil
  17. bahar gercekten harıka gelıyor tavsıye ederım:)

    sevecen ıns oyle olur sagolasın..

    kucuk mucızem uzaklarda zor oluyor en kısa surede kavusursun ıns..

    seyma ısmı bellı sıze suprız olsun..bende uslu olsun dıye dua edıyorum:)

    neval ben oyle ogluna duskun annelere karsıyım yaw..oda bana duskun olmasın mumkunse:))

    zeynep tesekkur ederım

    twıns mumy sagol begenmene sevındım..

    seyhan sonunda ımzamıda farkeden oldu:) tesekkur ederım

    perı tozu bızde sevıyoruz onu..

    YanıtlaSil
  18. Direkt dergiyi yoLlasan :P
    Ayyy yok valla bebiş mebiş zor iş, biz rahata fena alıştık, gözümde büyüyor ama Alah aratmasın tabi yine de .

    YanıtlaSil

Yorumu SeviYORUM