18 Ocak 2011 Salı

......

içim acıyor biz bakmaya öpmeye kıyamıyoruz revamı bu
artık ağlamıyor bile daha 2 günlük ...
bir an o minicik dudaklarını emme refleksi ile kıpırdattı ama yok ...
yok söyleyecek söz bulamıyorum ,anlayamıyorum nasıl bir annelik bu ...
Dayanamıyorum bu haberlere..
İçim acıyor ....
Biz mi fazla anneyiz,hormonlarımız mı fazla..
onların eksiği ne peki,insanlıktan vicdandan nasiplerini almamışlar mı...
yok anlamam mümkün değil,anlamakta istemiiyorum..
ben sadece o minicik bebeğe ağlayabiliyorum....

5 yorum:

  1. Rabbim bilir hayırlısını.İçim acıyor böyle haberlere.Allah vicdanı merhameti olan insanlara annelik yaşatsa sadece keşke !!!
    Bir video izlemiştim geçenlerde, orada da 5 yaşındaki kızının kaşlarını aldırıyordu yabancı ülkede bır kadın.podyuma çıkartıp - ünlü yapacakmış.kendısı bışey olamamış, kızı bari olsunmuş gerekçesi de :(
    Rabbim büyük, ahiretimiz hayırlı olsun inşallah !

    YanıtlaSil
  2. bunlar ahirette nasıl
    hesap verecek bilmiyorum:(...yatacak yerleri var mı bunların....bunlara anne denmez bence..bi de demez mi; babasının kim olduğunu bilmiyorum, bir kaç kişiyle ilişkim oldu falan...la havle...

    YanıtlaSil
  3. okumayaydım keşke fena oldum :(

    YanıtlaSil
  4. sen okuma izleme böyle şeyleri bak sütün filan kesilir bu dönem daha daha mafoluyor insan.diyecek söz yokki allaha havale ediyoruz.

    YanıtlaSil
  5. Çocuklarla ilgili bu tür haberlere ben de dayanamıyorum. En adile havale oluyor hesapları. O meleklerin güzel Rabb'im yardımcıları olsun inşaAllah.

    YanıtlaSil

Yorumu SeviYORUM