4 Şubat 2011 Cuma

İyiki doğdun süt oğlan...

Evet yanlış okumadınız ben onun süt annesiyim..
Onun annesi de benim oğlumun süt annesi oldu...
Ve bu yakışıklı 2 yaşına girdi bile..

İşte doğumgününden kareler....



Temasına uygun pastası..



Süslemelerin tamamı Ayşe nin halası süt oğlanın da teyzesi Elif e ait:)




Taçlarıda Elif  yapmış Sümeyye den ilham alınarak tabii!


Yedik,içtik,güldük,eğlendik..Bol bol mum üfledik..




Doğumgünü Ali Kerem in idi ama bizde nasiplendik malum duygular kabarmasın diye ama heyhat:)

Kızımın üstüne ilk önce halası sonrada anası kumalar getirdi nasıl kıskanmasın)))
birde doğumgünü yapıyorlar olacak iş değil ama oluyor işte be Ayşeciğim alışacaksın sende biliyorum az kaldı ...
 

12 yorum:

  1. maaşaAllah nice hayırlı yılları olsun inşaAllah..benimde sütoğluşum var :)

    YanıtlaSil
  2. Yeni yaşı kutlu olsun Allah bir boyu boyu güzel insanlarla karşılaştırsın,hazırlıklarda süper görünüyor, Ayşenin son fotoğrafına bayıldım, pek de masum durmuş annesi kıymama ona

    YanıtlaSil
  3. yeni yaşı kutlu olsun..herşye buradan harika görünüyorrr

    YanıtlaSil
  4. yeni yaşı kutlu olsun..herşye buradan harika görünüyorrr

    YanıtlaSil
  5. maşallah. mutlu seneler. bu kadar hazırlığı hangi arada yapıyorsunuz pes vallahi. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. hayırlı ugurlu olsun alikeremin 2.yaşı,darısı mahir selime..süslemeler ve pastada süper ...

    YanıtlaSil
  7. ne güzelya artik pek yok bu süt annelik süt evlatlar devam ettirmeniz negüzel ayrica temaniza bayildim.belli aysede seviyor süt kardesini.nasil icten sariliyor. iyiki dogmus. bu arada blog adresim degisti.
    www.cileklizurafacizgilimaymun.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. bende acmaya calısıyorum ızın yok dıyor sasırdım sevındım senı gorunce sımdı gelıyorum hemen:)

    YanıtlaSil
  9. Allah sağlıklı nice ömürler versin.Keşke benimde bir süt çocuğum olaymış manevi yanı da ne güzel oluyordur kim bilir.

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel geçmiş.
    Ben de bu resimlerden ilham mı alsam oğlumun 2 yaş doğum gününe yoksa bu sene es mi geçsem bu kutlu günü?

    YanıtlaSil
  11. masallah... nice saglikli huzurlu mutlu yaslara insallah :) sevgilerle
    Elif teyzeside pek marifetliymis yani ;)

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar güzel bir doğum günü olmuş ne kadar güzel bir tema, denizci temasını hep çok sevmişimdir erkek çocuklarında, bayıldım görsellere bak bak doyamadım, nice mutlu yaşlarına sağlık huzur ve mutlulukla... :)

    YanıtlaSil

Yorumu SeviYORUM