14 Şubat 2011 Pazartesi

Minik kuşumun duası...

Ayşe: Peygamber efendimizin doğumgününe bizde katılacakmıyız anne...

 Anne: Tabii dua ederek katılabiliriz ...

Ayşe: Ben Kasvaya binip cennete gideyim rüyamda Mahir Selim  de gelebilirmi orada görebilirim peygamberimizi...

Anne: Olur ama bir şartla beni ve babanıda götürürsen...

  

                                                                   GECEMİZ MÜBAREK OLSUN..

                                                             DUALARDA BULUŞMAK ÜMİDİ İLE...


                                                          

9 yorum:

  1. Muhabbetine doyulmazlar sizi :))

    YanıtlaSil
  2. Ahhh Ahh cekerek hayirli kandiller diliyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. :) hayirli kandiller siz de sabah oluyor ama burada hala gece :)

    YanıtlaSil
  4. MasaAllah ne güzel bir dua :)

    YanıtlaSil
  5. sizinde mubarek olsun. benim kizda evin icinde iyiki dogdun peygamberimiz diye cigirdi durdu:)

    YanıtlaSil
  6. duan kabul olsun minik :)

    YanıtlaSil
  7. Amin.Seninde kandilini kutlarım.
    Duaların kabul olsun.

    YanıtlaSil
  8. Amin.Seninde kandilini kutlarım.
    Duaların kabul olsun.

    YanıtlaSil

Yorumu SeviYORUM