23 Ocak 2012 Pazartesi

bir mor bir yeşil


arada lazım böyle paylaşımlarda..
aslında en çok da birlikte bir şeyler yapabilmek hoşlarına giden
tırnakları boyamak
birbirine benzeyen kıyafetler giymek
saçları aynı model yapmak
başbaşa kızkıza erkekleri evde bırakıp dışarı çıkmak:)

daha da çoğaltabiliriz bunları
her blogda aynı soru 
ne yapsak bu 15 gün?

ben tüm oyuncakları salona döküp seçim yaptırmayı
oynamadıklarını paylaştırmayı düşünüyorum mesela...
kitapları içinde aynısını yapsak diyorum..
şöyle bir oda detoksu yapacağız yani..
sonrasında bolca baş başa takılmayı..
bir hafta sonu Kartepe ye çıkmayı..
bir kaç daha gidilecek mekan seçilmeli..
zaten bu hafta kış okulu var..

tamamdır yani bizim plan:))

21 yorum:

  1. ohh ohh
    iyi eglenceler size:):)
    yesil mor guzel olmus valla:D:D
    mutlu haftalar!

    YanıtlaSil
  2. kolay gelsin size.bizde de durum aynı.yer gök oyuncak.sinema planı yaptık bizde...iyi tatiller size :)))

    YanıtlaSil
  3. oda detoksu ha, harika:) şu an tam bunu yapıyorum, ama öyle bir detoks ki benimki nerdeyse hiçbirşey kalmayacak.. iyi tatiller:)

    YanıtlaSil
  4. ohh çok güzel planlar da yapılmış.Ben de haftaya izinliyim şimdiden planlara başladık bizde :)

    YanıtlaSil
  5. bol dinlenmeli eğlenmeli bir 15 gün diliyorum size anne kız:)

    YanıtlaSil
  6. aaaa ssenin başparmağın ters mi???

    YanıtlaSil
  7. Çocukların en sevdiği tatillerden biri 15 tatil..
    Çok güzel çocuk oyunları var , sinemalar da yine çocuklara yeşil ışık yakmış...
    Baya alternatif var galiba ...

    YanıtlaSil
  8. Gezin tabii hakkiniz,ahh benim ayni renkleri giyecek bir kizim bile yok:))

    YanıtlaSil
  9. küçük şeyler bende sevdim:)

    YanıtlaSil
  10. smilena bugün bitecek bu iş inşallah..sinemada var aklımda ..

    YanıtlaSil
  11. deli annem sen toptan toplanacaksın zaten değil mi:)

    YanıtlaSil
  12. yadigar olam paln denince akla biz kadınlar gelırız zaten:)

    YanıtlaSil
  13. zeynep dinlenme işi zor benim için özellikle:)

    YanıtlaSil
  14. sümeyyee:)) alemsin yaa yok o diğer elimin baş parmağı :)
    yalnız sen sorunca bir baktım parmağıma varmı terslik diye:)))

    YanıtlaSil
  15. düşlerimden inciler herşey cocuklara zaten hani bize yokmu??

    YanıtlaSil
  16. şeyma istersen olabilir bence :P

    YanıtlaSil
  17. yaaa bayıldım o renklere bennnn:):)

    YanıtlaSil
  18. tadını çıkarın tatilin inş,bol resimlerle seni bekliyorum,selamlar

    YanıtlaSil
  19. Selamlar, rahatsızlıklarım dan dolayı epeydir uğrayamadım sizlere, sayfamda bir çekiliş var, katılırsan çok sevinirim. Sevgiyle sağlıkla kal canım.

    YanıtlaSil
  20. Selamlar, ziyaretin ve çekiilişe katılımın için çok teşekkürler canım, ama sizden ricamız eğer blog sahibiyseniz kısacıkta olsa buradan da duyurmanız, hem şartlar eşit olsun hem firmanın isteğini yerine getirmiş olalım. Malum hediyeler gercekten çok güzel, firma sahibi doğal olarak sadece biraz reklam istiyor galiba:)

    Sevgiler, selamlar, yine beklerim...

    YanıtlaSil
  21. Mutlu tatiller :) Ojelerinizi çok kıskandım ayrıca… Bende annemle mi yapsam böyle birşey ne :)

    YanıtlaSil

Yorumu SeviYORUM