10 Şubat 2012 Cuma


kurabiye tadında bir haftasonu dilerim size...

15 yorum:

  1. ne güzeeeel olmuş onlar )şeftali gibi
    ellerie sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. tesekkurler, sizede bol gulucuklu haftalar

    YanıtlaSil
  3. bana da bu kurabiyeden yapp noooluurr :))

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı ve leziz görünüyorlar
    dışarıdaki havaya uygun insanı sıcacık bir hevese saran bir fotoğrafta olmuş,ellerinize ve emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. vaaw ne güzelmiş onlar öle :P

    YanıtlaSil
  6. Bak simdi tatliyi kesmeliyim dedigim ve gayret ettigim su gunlerde olacak is mi Gulcan :)) ellerine sagluk. Ben su tadinda bir hafta sonu geciricem:))) cunku canim tatli istedikce su iciyorummmmm:)))

    YanıtlaSil
  7. Sadece fotografla olur mu yaaaa, tarif istiyoruz canim. Süper gözüküyorlar. Iyi hafta sonu diliyorum ben de.

    YanıtlaSil
  8. bir kase lezzet

    fatma

    bobbidi

    bencede cok cici ama ben yapmadım:)

    YanıtlaSil
  9. seyhan birgün denersem senide davet ederim:)

    YanıtlaSil
  10. mutfak havlusu bende fotoyu sevdim kurabiyeyide tabii

    YanıtlaSil
  11. feyza elıne sağlık görüntüsümuhteşem gerçekten

    YanıtlaSil
  12. aygül afiyet olsun su güzeldir iyidir boşver tatlıyı..

    YanıtlaSil
  13. hatıce ben yapmnadım ama tıklarsan ulasırsın tarıfe..

    YanıtlaSil
  14. çok meşakatli bir kurabiye.. benim sabrım yok galiba çok:)

    YanıtlaSil

Yorumu SeviYORUM