4 Nisan 2012 Çarşamba

haftasonu ne yapsak diyenler buyrun buradan;

Ayşe nin dedesi sevgili babam almış biletlerini,sözünüde vermiş ama son anda götürme görevi bize kaldı...
ben dedemle gidecektim diye sayıkladı bizim küçük hanım ama baktı ki olmuyor razı oldu..
ilk sirk deneyiminden sonra ben hiç hevesli değildim tekrar sirk görmeye
düşüncem değişmedi..sirk denilen olay çok sıkıcı...
(gerçi burada hayvan yok koca bir yılan dışında..bolca akrobasi var...)

çocuklar için farklı bir deneyim olabilir tabiiki..
Ayşe ne zaman izlediyse tv de görmüş,konuya ve yapılacaklara hakim olması hoşuma gitti durup durup" ben biliyordum böyle yapacakları dememişmiydim " diyerek bizi şaşırttı
biz şaşırdıkça o mutlu oldu:)
Mahir  ise şaşkın şaşkın baktı arada ne yaptıklarını anlamasada, en çok alkışlar hoşuna gitti salondan alkış sesleri yükseldikçe coştu:)

gitmek görmek isteyenler buyrun lütfen

4 yorum:

  1. bende hafta sonu için ne yapsak diye düşünenlerdenim, postunu görünce hemen geldim, ama beyza sirklerden hoşlanmıyor, şimdi ben tekrar düşünmeye gidiyorum acaba ne yapsam??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çık acık havaya bırparka o bıle yetıyor onlara aslında:)

      Sil
  2. GEnel olarak sirklere karşıyım ama bu sirkte hayvan olmadığına sevindim :) Akrobasi izlemesi güzeldir ama hayvanların sirklerde "kullanılması" çok acı veriyor bana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bende cokrahatsız olmustum ılk deneyımde..

      Sil

Yorumu SeviYORUM