4 Ekim 2009 Pazar

Ada sahillerinde geziyorum...


2010 da İstanbul da 20. yılıma girmiş olacağım.(Bunun  için büyük kutlamalar felan mı düzenlesem acaba birden aklıma geldi yok tabii böyle birşey..)




































Neyse konu halaa İstanbul'u karış karış gezememiş olmamdır.Bunun için eşimle bir karar almıştık sözüm ona gezecektiik İstanbul'u. Adalardan başlayalım dedik, tabiii biz bu kararı geçen yıl aldık sanıyorum.İlk olarak Büyükadaya gitmiştik Mayıs ayında çok güzeldi  bisiklet ile ada turu yapmıştık.Ayşe Sina çok eğlenmişti onun için farklı bir deneyim olmuştu.
Bisikletin arkasına takılan bebek koltuğu harika bir fikir ilk gidişimizde ben hazırlıklı değildim binememiştik ve ilk kez görmüştük bu sefer hazırlıklıydık.Tabii bizim için de çok eğlenceliydi ama Adanın yokuşları beni bir hayli zorladı.Havalar iyice soğumadan tavsiye ederim mutlaka gidin ve bisiklete binin.Sonrasında iyice acıkmış olarak kendinizi bir balık lokantasında buluyorsunuz böylece çocuğunuz hem eğlenmiş hemde sağlıklı beslenmiş oluyor (Harika bağladım yanii konuyu)

Not:Bu pazar da aslında Heybeli adaya gittik ama konu Büyükadayı açtı işte bizim istanbul geziside böyle mehter takımı gibi ilerliyor 2 ileri 1 geri...
bir dahaki postta artık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumu SeviYORUM