7 Kasım 2009 Cumartesi

çok amaçlı nikah şekeri hikayesidir....

Bu yaz kızkardeşim evlendi.Onun öncesinde bir ara bir evlilik-düğün fuarı olmuştu ona katıldık bakalım ne var ne yok diye.Orada bir nikah şekeri beğendik.Pazarlarda bizim japonların sattığı (nerden bizim oluyorsa elin japonu:)

aynaları nikah şekeri olarak tasarlamışlardı.Çok hoşumuza gitti diğer kalıcı olmayan nikah şekerlerinin yanısıra, gerçekten kullanabilecek bir aksesuar.Ama benim kardeşim biraz cimridir pardooonn TUTUMLU!.Bizde düşündük taşındık biz bunu yaparız ne varki canım dedik.Gitti kardeşim eminönünden aynaları buldu sonra  birde aynaların rengine göre bu cici keseleri buldu.Yazısı hazırlandı oldu size bir nikah şekeri:))


 

bu konuya nasıl geldim ben şundan sebep cmrts-pzr demiştik ben yazlıkları kaldırdım kışlıkları çıkardım her ne kadar kışı sevsemde bu mevsim değişikliğini hemen kabul edemiyorum." güneş çıkmazmıkı beyaz ceketi biraz daha giyseydim"moduna giriyorum yada " şimdi ben çizme botmu giyicem yok cnm daha erkeenn" havalarındayım.Ama niyetlenip hepsi ortadan kalkınca işin ciddiyeti anlaşılıyor malum birde soğuk ani bastırdı.
Benim bu kardeşlerimde pek bir marifetli en küçük kardeşimde bu cici keselerin içine evde bulunan sabunları bir güzel kesmiş ve yerleştirmiş sonrada dolabına asmış.Missss gibi koku dolabı açınca.Hemen sipariş verdik bize de yaptı ee zor tabii küçük olmak:))


aynası çantamızı kesesi dolabımızı süslüyor. Valla süperrrr:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumu SeviYORUM