29 Eylül 2011 Perşembe

sizin de aklınıza aynı şey geldi mi?




bir de bunu dinleyin tam olsun:)

7 yorum:

  1. çok sıcak ve güzel fotoğraflar..

    YanıtlaSil
  2. ayyy çocukluğum!
    ben yakari hastasıydım, şimdi senin bu yönlendirmenden sonra hemen yakari'yi arattım sitede... küstürmemeli...
    yüzümü gülümsettin teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. gülcan maşaAllah, barekAllah

    ne tatlılar..insan bakmaya kıyamıyo..hele mahir tam yemelik..oğlanlar büyüdükçe ablalarını bastırıyolar artık emiri değil berini emirden koruyorum acaip pis saç çekiyo..aman tikkat..

    resimler ve müzik süper bu arada:)

    YanıtlaSil
  4. Benim aklima gelen; "iste mutluluk budur" :)

    YanıtlaSil
  5. Hehe simdi müzigide acinca aklima gelen seyler cogaldi tabii :)
    Heidi zaten Avusturya'da da cok sevilen bir cizgi film. Biz kizimla tüm seriyi izledik o da nere dag görse "Annee Heidi'nin daglari baaak" derdi :)

    YanıtlaSil

Yorumu SeviYORUM