30 Ağustos 2012 Perşembe

Gezi tüyoları

2 küçük çocukla dağ taş bayır deniz tarihi yer demeden geziyorsan en iyi mola yeri benzin istasyonu,dinlenme tesisi felan değil kesinlikle..
en huzur bulduğmuz yer elbette Camii!
hele birde tarihi eski bir camii ise tadından yenmez:)
içi serin mis kokulu
 çocuklar uzun saatler arabada oturmanın oluşturduğu enerji birikmesini en iyi buralarda atar
emin olun
sizde bir soluklanır tazelenir son hızla yolunuza devam edersiniz
Efes-Antik Kenti de görebildik nihayet ,2-3 kere İzmir e gelmemize ragmen gidememiştik ama bu sefer yolumuz buradan geçti
Çok sıcaktı ama yinede ziyaretçisi boldu, tabii her zamanki gibi yabancılar bizden daha ilgili idi doğal olarak...
Ayşe sağolsun bazen ablalığa kendini fazla kaptırıyor hoşuma da gitmiyor değil hani:)

hep ablamı onu taşıyacak canım hayat müşterek:)

bu araba mevzusu herkeste aynı mı bu arada?
Ayşe boyu posu sığmadığı halde ve biz artık onu sürmekte zorlansak da binmek ister
bücür ise tam tersi zor oturur
gel de çık işin işinden!

biz de böyle çıktık anlaşın kendi aranızda biz şu taşları bir inceleyelim bakalım:))

21 yorum:

  1. Gulcan al bizden de o kadar:)) bebek arabasi Emin'e yariyor. Yorulunca Aziz İhsan'i bi guzel cozuyor hadi kardesim in diyor:)) Aziz İhsan'in da canina minnet:)) abi biniyor Aziz kosuyor. Bi benim isime gelmesede yapacak pekde bisi yok:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) aynen oyle ama ne yapsın büyüklerde yoruluyor elbet de en büyükler daha çok yoruluyor mutlak:))

      Sil
  2. Sizi tebrik ediyorum.Ağbim Selçuk'ta oturuyor.Ablamada oradan ev aldık.Eşim dedi ki ben denize gitmeyeceğim Efes'i gezaceğim.Temmuz ortalarıydı.Hava inanılmaz sıcaktı.Akşamları nefes almamız zor oluyordu.Eşim öğleden sonra o sıcakta gezdi.Daha öncede gazmişti.Ben serin havalara sakladım gezmeyi ,daha önce ben de gezmiştim.Sizi iki çocukla görünce tebrik edeyim dedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederız bız bu konuda biraz azimliyiz sanırım pes etmek yok gezmeye devam:))

      Sil
  3. Ben çok beğenmiştim efes antik kenti,hatta selçuk bir daha gidilecekler arasında yer aldı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet daha devamı var bu gezinin hoş bir ilçe gercekten

      Sil
  4. cami fikrine bayıldım gülcan ayrıca iki çocukla gayet keyifli bir tatil olmuşa benziyor tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesınlıkle gun gectıkce daha iyiye gidiyor:)tavsıye ederım şiddetle:P

      Sil
  5. Bayıldım son fotoğrafa maşallah kuzucuklara :)

    YanıtlaSil
  6. Türk'lere Yabancılar kadar değer verilip oraya bir iki Türk rehber koyma zahmetinde bulunsalar emin olun başta ben olmak üzere "daha ilgili doğal olarak" dediğiniz yabancılardan daha çok ilgili olurlar.
    Bu tür yerlerde Türk'lere yapılan tek güzel şey "Müze Kart".
    Ama biz buna rağmen bir sesli rehber kiralayıp gayette ilgili olarak gezdik Efes'i, yeter ki isteyelim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet müzekart gerçekten çok güzel bir uygulama,efesi ve diğer birçok tarihi mekanı bende büyük bir merak ve ilgi ile geziyorum emin olun hemde küçük çocuklarıma rağmen ki onlarda sevsinler öğrensinler amacı ile yapıyorum bunu ...

      Sil
  7. anlatımınız ne kadar sıcak ve içten.sevgilerr

    YanıtlaSil
  8. Fotograflar harika.
    Blogunuzu ziyaret etmeyeli uzun zaman olmus:(
    Neler neler eklemissiniz. Hazir bizimkiler uyuyorken kurcalicam heryerleri simdi:)

    YanıtlaSil
  9. hele ki emeklemeye yeni başlamış ikizlerle camilerde mola vermek çok rahattı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle mahiri hatırlıyorum da geçen yıl:))

      Sil
  10. Ayşeler anaç olur :) Çok tanıdık geldi o pozlar bana hey gidi günler hey :)

    Eski camiilere bayılıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz anaçlık var evet:)bazende gayet fena:)

      Sil
  11. Canım, geziniz de çok güzel olmuş.

    Bizim memleketlerden geçmişsiniz.

    Bir önceki yazıda bahsettiğin oteli de merak ettim. Belki seneye degerlendiririz, nasip.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her memlekette tanıdıklarım var ne güzel birde görebilsem keşke..

      Sil

Yorumu SeviYORUM