6 Aralık 2012 Perşembe

natürköy ve abla olmak üzerine

 Burası Natürköy,burada ördeklerle kazlarla birlikte kahvaltınızı yemeğinizi yiyorsunuz.Gözünüzün gördüğü her yer yeşil,aldığınız hava mis gibi,mevsime göre sabahları serin,alabildiğine dingin bir yer...
 Bu  da benim şanslı oğlum ve merhametli küçük kızım:) ablalığı sonuna kadar yaşıyor .Gerektiğinde koruyor gözetiyor ihtiyacı olduğunda hep yanında,esyalarını onunla paylaşıyor arada kızıyor kıskanıyor ama hiçbir zaman ona kıyamıyor.O da bunun farkında aklında hep Ayşe si var,okuldan geldiğimizde anneden sonra Ayşemmm diyor,annesi kızarsa soluğu Ayşesinin yanında alıyor.


 Natürköy için ne yazabilirim ki fotograflar size anlatıyordur umarım herşeyi...Hep birlikte baharı bekleyelim bu güzel yerde keyif yapmak için...

                                                           Ayşe  nereye Mahir oraya:)
Mahir bu ara okuma yazma çalışmaları da yapıyor Ayşe okudukça O tekrar ediyor,ödevlerini takip ediyor Ayşe nin geçen akşam birden bire " ÖDEVİNİ YAP AYŞE" dedi mesela biz şokta! gülsek mi ağlasak mı :))
demek ki çok fazla kullanıyorum dedim bu cümleyi bende ..
bu soğuk karanlık günlerde şimdiden bahar türküsü söylemek için çok erken,kış mevsimine haksızlık olur ama insanın için fotoğraflara bakınca bile kıpır kıpır oluyor değil mi?

Selametle...


10 yorum:

  1. Çocuklar da manzara da çok güzel gerçekten...

    YanıtlaSil
  2. Mekan süper, manzara daha süper.Ayşe gibi bir ablam olsun isterdim ne yalan söyleyeyim. Mahir çok şanslı maşallah.

    YanıtlaSil
  3. Abla bambaşkadır.Benim de ablamla ilişkim böyleydi.Anneye de kolaylık.Benim oğlum kızımdan bir yaş büyük şimdiden bebek olsa bakarım diyor,oğlum ise zor olur anne ağlar şimdi diyor:)

    YanıtlaSil
  4. ben de sık sık baharı,yazı düşlüyorum ama sizin de dediğiniz gibi kışa haksızlık etmiş oluyoruz sanırsam:)
    fotoğraflar çok hoş.çocuklarınız pek şeker,allah muhabbetlerini hep artırsın inşallah..
    ben de ilk çocuğumu kız olsun istemişimdir hep.erkek kardeşlerle kurdukları bağ çok güzel oluyor.

    YanıtlaSil
  5. büyük abla olunca ve hele ki merhametli olunca ne mutlu küçüğe :)

    YanıtlaSil
  6. Ayseyle mahirin arasi kadar kardesimle aramiz. Simdi fotografa bakinca kardesimi ozledim:) allah ikisini de sizi de hic ayirmasin.

    YanıtlaSil
  7. Tek erkek kardeşe sahip olunca abla ya da kız kardeş bende hep büyük bir özlemdir..
    Ne mutlu Mahire ne mutlu kız kadeşe sahip olanlara..
    Bu minik cüceler evde ne söyleniyorsa hepsine hakimler maşallah..
    Özellikle ikinci ve üçüncü çocuklar kendilerinden beklenmeyecek şeyler yumurtlayıp evin neşe kaynağı oluveriyorlar maşallah..
    Naturköyüde uzun süredir biliyoruz ama bir gidip görmek nasip olmadı..
    Bende kış gelmeden bahar özlemi duyanlardanım galiba fotolar bile bu özlemi derpreştirmeye yetti..

    YanıtlaSil
  8. ben de hep bir ablam olsun istemişimdir abla olmak değilse de :D
    abilerimin ilişkisini kıskanıyorum galiba.
    mahir çok şanslı bence böyle ablası oldugu için ;)

    YanıtlaSil
  9. Offf o ablalığı hep ben yaptım,beni öyle taşıyan güzel bir ablam olaydı keşke :) fot.çok güzel gidilmesi gereken yerlerden biri olrak aklımda. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. çok alakasız bir soru olacak belki ama kahvaltıdan memnun kaldınız mı..

    YanıtlaSil

Yorumu SeviYORUM